Tuesday, April 7, 2009

TESTIMONI PRODUK WARIZAN AL HELMY (updated concurrently)

Dalam ruangan testimoni produk ini, saya akan berkongsi dengan anda apa yang telah dikongsikan kepada saya oleh mereka yang telah mengalami dan menggunakan sendiri produk warizan.

Sila maklumkan bahawa ruangan ini sebenarnya baru bemula pada pertengahan Jun 2009, jadi saya hanya akan menyertakan testimoni yang terbaru sahaja, mungkin sedikit pada mulanya, namun ruangan ini akan dikemaskini dari masa ke semasa sebaik sahaja saya mendapat maklumat baharu.

Anda juga dialu-alukan memberikan komen & maklumbalas anda sendiri setelah menggunakan produk2 syarikat ini dengan memberikan komen anda di sini atau melalui e-mel di warizan88@gmail.com mahupun di talian 019-3555871.


Testimoni 1:

Nama: Puan Su, Kuala Terengganu (019-9124303)

Memang saya nak beli lagi lah produk bedak berubat zanita ni. Betul-betul menjadilah untuk kayap! Saya pakai kat anak saya baru 2 kali dah nampak kesannya. Alhamdulillah, beliau tidak lagi gelisah disebabkan kesakitan seperti selalu. 

No comments:

Post a Comment