Tuesday, April 7, 2009

PERNIAGAAN ALAF BARU

Mencipta Kelainan & Idea Baru Memasarkan Produk

Kami bantu anda untuk mendapatkan banyak wang dan sebahagian dari wang itu anda beli produk perniagaan kami. Dengan bermodalkan RM 38.00 anda beli produk yang bernilai RM 40.00 dan jika diguna sendiri anda akan merasai kehebatannya, manakala jika anda menjualnya kepada orang lain anda akan mendapat keuntungan runcit serendah RM 2.00


Dimana Uniknya? Dimana Inovatifnya? Dan Dimana Pula Efisyennya?

  1. Dengan pembelian tersebut anda akan mendapat Insentif Pengguna sebanyak RM 2.00 setiap bulan selama 24 bulan hanya dengan menjadi PENGGUNA BERDAFTAR.

  2. Tiada wang pendaftaran / pengurusan / bayaran keahlian walaupun RM 1.00 dikenakan.

  3. Anda dibayar komisyen sebanyak RM 2.00 lagi setiap bulan selama dalam tempoh kontrak anda (24 bulan) seberapa ramai orang lain yang anda perkenalkan cara perniagaan kami yang hebat ini.

  4. Jika kontrak anda hampir tamat, anda boleh menyambung semula dan pendapatan anda akan terus bertambah.

  5. Pengguna yang berdaftar di iktiraf sebagai PROMOTER SAMBILAN dan berpeluang mendapat pendapatan dari RM 2.00 sehingga ribuan ringgit setiap bulan dan 15% dari pendapatan tersebut akan anda sumbangkan kembali kepada syarikat kami melalui pembelian produk keluaran dan edaran syarikat.

  6. Tidak wajib menjual hanya guna sendiri, tidak perlu menaja, hanya perkenalkan sahaja.

Tiada yang akan percaya cara ini boleh membawa kejayaan kecuali mereka membuka seluas-luasnya pintu dan tingkap mindanya, membersihkan hati dan perasaannya…

Sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi: Ali Utusan 019-3555871

No comments:

Post a Comment