Tuesday, April 7, 2009

BAJET KECIL, UNTUNG BESAR, GUNA SENDIRI PUN DAPAT DUIT!

Kini, wujud suatu cara baru yang kelihatan pelik dan belum pernah dibuat oleh mana-mana syarikat ataupun negara lain...namun, inilah hakikatnya!

Jom! Selesaikan hutang anda sambil membuat wang secara santai-santai saja!! Tiada jualan, hanya guna sendiri 2 produk hebat yang bebas bahan kimia & tiada kesan sampingan dan dapatkan wang setiap bulan!!! Ya! Semudah itu sahaja!

CALL/SMS NOW! Hubungi Nombor H/P Wakil Berdekatan Anda @ sesiapa yang perkenalkan Blog ini kepada anda :) (Nama & No HP kat sebelah kanan tu..)

GUNA SENDIRI PUN DAPAT DUIT TIAP-TIAP BULAN?

InsyaALlah...bersama Warizan Al Helmy Sdn Bhd (845525-A) atau sebelum ini dikenali sebagai Al Helmy Resources (SA 0099289-P), ianya berlaku!

Sertai perniagaan WARIZAN AL HELMY SDN BHD sekarang!! Dengan menjadi promoter atau sekadar menjadi pengguna berdaftar untuk produk kami, kami bayar bonus kepada anda tiap-tiap bulan.

Dalam keadaan kemelut ekonomi yang gawat melanda negara dan ramai orang kehilangan pekerjaan & punca pendapatan/rezeki; kami menawarkan peluang mendapatkan pendapatan lumayan samaada secara separuh masa (part-time) ataupun sepenuh masa (full-time).

Baru 6 bulan di pasaran; tetapi sudah ramai yang mendapat income 4 ~ 5 angka sebulan, malah ada juga yang telah mendapat Mercedes S280 (geran nama sendiri) dari kami. Anda pun boleh mendapat pendapatan hebat seperti mereka.




Bedak Berkhasiat Zanita (RM15) & pil Homeopati 'IQ' Geniuskan Dirimu (RM25) = RM40.00

Dengan pembelian 2 produk di atas, anda akan mendapat harga istimewa (hanya RM38 sahaja) dan anda juga BERHAK MENDAPAT BONUS SYARIKAT BERNILAI RM2.00 SETIAP BULAN, untuk selama 24 BULAN (2 tahun) iaitu berjumlah RM48.00

Itu baru guna sendiri pun dapat duit! Memang tak perlu menjual, tak perlu menaja, cuma guna sendiri & jika nak, perkenalkannya kepada sesiapa sahaja... begitu mudah! guna sendiri, perkenalkan... bukan menaja. Tiada 1 sen pun yuran pendaftaran dikenakan, jadi pengguna berdaftar pun akan dibayar bonus setiap bulan selama 2 tahun! Buat sekali aje, dapat 24 kali.

Sekiranya anda memperkenalkan kepada keluarga, saudara & kenalan anda pula, anda juga layak mendapat RM2 untuk 1 set yang mereka beli.

Jika anda memperkenalkan kepada 10 orang rakan yang akan menggunakan 1 set setiap seorang (maka jumlah semua 10 set) - anda layak mendapat sebanyak RM20 (RM2 x 10 set) di Level Pertama (1).

Sekiranya rakan anda yang membeli kesemua 10 set di Level 1 anda itu pula memperkenalkan kepada 10 orang kenalan mereka & kesemua di Level ke-2 anda ada 100 set, maka anda berhak mendapat RM200 (RM2 x 100).

Katakanlah mereka yang di Level 2 pula memperkenalkan peluang ini kepada10 orang pula kenalan mereka dan berjaya memperkenalkan sebanyak 1000 set pengguna berdaftar di Level ke-3 anda, maka anda berhak untuk mendapat RM2000 di Level ke-3 anda!

Dicampurkan semuanya, anda berhak memperolehi RM2 (belian sendiri) + RM20 (Level pertama) + RM200 (Level ke-2) + RM2,000 (Level ke-3) = Jumlah keseluruhannya RM2,222.00 pada bulan tersebut... DAN JUGA BULAN-BULAN BERIKUTNYA SEHINGGA 24 BULAN!!!

Bagus atau tidak pelan pendapatan seperti ini? Anda nilaikan sendiri...

No comments:

Post a Comment